עיצוב אולמות תצוגה לרכב

עיצוב  אולמות תצוגה לרכב   :

הישראלים, כך נכתב באחד ממוספי הכלכלה מפגרים במידה ניכרת אחר שאר אזרחי העולם המערבי בכל הנוגע לקניות באינטרנט. בשעה שצרכנים רבים בעולם    יעדיפו  את תנועת האצבע על מסך האייפד על פני תנועת זחילה בפקקים אחר הצהריים לקניונים  , אנחנו עדיין מתעקשים על מגע פיזי בלתי אמצעי: מישוש כל דלת ודלת , עמידה על תכונותיו של החומר או  המכשיר החשמלי תחושת המוכר …..כנראה טרם הפנמנו, חשדנים שכמותנו, את הקלות והנוחות הבלתי נסבלות של קניות באינטרנט.רכישה אינטרנטית נראית לנו בלתי יעילה,ואינה חוויתית  . למשל ארון בגדים , שולחן או חדר ילדים  …… תתפלאו, אבל את כל אלו  אפשר ועוד איך להזמין באינטרנט (ואפילו מסין!), ועדיין, ביקור באולם תצוגה רלוונטי מרגיש לנו, במקרים האלה, נכון יותר, מה גם שלנוכח אולמות התצוגה ההורסים שנראים לאחרונה במחוזותינו, הביקור בהם הוא חוויה אסתטית מתגמלת ומומלצת לא רק למי שחשקה נפשו במוצר  מסויים  עיצוב אולמות הוא לא רק מכירת המוצר אל   חווית קניה אחרת מרגע הכניסה  לאולם  עד לבחירה ,סגירת העיסקה  ,קנייה  ויציאה ……אולמות התצוגה  אותם אנחנו עיצבנו נותנים חוויה אחרת  ….מאולם רכבים  שנותנת לנו להרגיש מיליון דולר כאילו קפצנו לחול לרגע  ….אפילו  גם אם קנינו רכב  קטן….  לאולם ארונות וחדרי ילדים שם לרגע תעבור מעולם המבוגרים לעולם הילדים דרך מנהרת זמן   .עולם בו גם אתה תרגיש כמו ילד  ….עיצוב אולמות תצוגה הוא עולם ומלאו המשלב  מכירה  וחויה  לא נשכחת  סוג של    THEME PARK אל העולם  והדימיון  שלנו ושל בעל האולם .אולם תצוגה הוא מקום לקחת את הקונה למחוזות אחרים….אנחנו ברנסנס דיזיין יודעים לקחת את החלום שלך הלקוח למחוזות שרצית ולתת לקונה שלך חוויה קנייה אחרת  ……….