עיצוב אולמות תצוגה

עסקים רבים מחזיקים באולמות תצוגה; זהו יכול להיות יבואן רכב הרוצה להציג ללקוחות את המודלים החדשים או אולי חנות רהיטים הרוצה להמחיש ללקוחות כיצד הרהיטים יכולים להשתלב בעיצוב הבית. במילים אחרות אולמות תצוגה הם מקומות אשר צריכים למכור את המוצרים שבהם, הם צריכים להציג אותם ללקוח בצורה האטרקטיבית ביותר ולהביא את המסרים השיווקיים באמצעות העיצוב הכללי ולא רק באמצעות המוצרים עצמם. עיצוב אולמות תצוגה הוא תחום כמעט מדעי הלקוח בחשבון התנהגות צרכנים, אופי המוצרים ופסיכולוגיה שיווקית – אין כאן מקום לחובבנות, זהו תחום הדורש מעצבים המתמחים בעיצוב אולמות תצוגה ויודעים כיצד לשווק את העסק וליצור את חווית הלקוח בעזרת אלמנטים עיצוביים.

מקסום שטח התצוגה

כל עסק פועל תחת שיקולי תקציב, שיקולים אשר פועלים לפי העיקרון של עלות מול תועלת. לעסק ישנם משאבים מוגבלים והוא חייב לנצל אותם בחכמה. אנו ברנסנס דיז׳יין מתמחים בעיצוב אולמות תצוגה ובעזרת הניסיון שלנו אנו מסייעים לעסק למקסם את התועלת של שטח התצוגה. בעזרת כלים עיצוביים אנו משתמשים באולם התצוגה ככלי למשוך לקוחות ולגרום להם לבצע את פעולת הקנייה הרצויה.
כאשר אנו ברנסנס דיז׳יין ניגשים לפרויקט של עיצוב אולמות תצוגה, אנו קודם כל מתעניינים במוצרים של העסק. לכל מוצר יש את המאפיינים שלו ושוק הלקוחות שלו; איננו מדברים אך ורק על ההבדל בין  עיצוב אולם תצוגה לרהיטים לבין עיצוב אולם תצוגה לרכב. אנו מדברים על הבידול העסקי, כלומר מה מבדיל אולם תצוגה אחד מאחר, למרות שלכאורה הם מציעים את אותם המוצרים. למשל ישנם אולמות תצוגה לרכב המוכרים מזדה וישנם אולמות תצוגה המוכרים פורש; לכל אחד מהם יש את קהל יעד שונה וכאשר עוסקים בעיצוב אולמות תצוגה חייבים להבין את ההבדלים על מנת להעניק ללקוחות הפוטנציאליים את החוויה העיצובית התואמת לתדמית המוצר. רק לאחר שהבנו את מאפייני המוצרים והקונספט השיווקי שלהם אנו יכולים להתחיל במלאכת העיצוב; אנו עושים שימוש בכל האמצעים העיצוביים האפשריים, החל מאריחי הרצפה ועד התאורה על מנת להציג את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר ולהעניק לכם אולם תצוגה אפקטיבי המשמש כפלטפורמה למכירה וסגירת עסקאות.