טיפים לעיצוב אולם תצוגה :

טיפים לעיצוב  אולם תצוגה :

כאשר הלקוחות מבקרים באולם תצוגה – בין אם הם קונים משהו גדול כמו מיטה  חדשה או רהיט או משהו קטן כמו תריסי חלונות או נעליים – דבר אחד תמיד נכון.
הקונים נכנסים לאולם תצוגה על מנת   לחוות את המוצרים באופן אישי.
אף  מפרט או  צבע אינו יכול לספר חוויה של מוצר ולכן הלקוח שלנו יעדיף להגיע לאולם   ולחוות את המוצר   . וכאן ניכנס התפקיד העיצובי בעיצוב אולם התצוגה .
אם אתם מוכרים  מוצרים ….. יש צורך  בחדר תצוגה שיתן   ללקוחות גישה פיזית למוצרים שלכם. תאורה נכונה וחווית קנייה  שתהפוך קונים מזדמנים ללקוחות משלמים.

כיצד  נרשים את  הלקוחות ונשמר אותם כלקוחות חוזרים…
חוויית הלקוח מרגע שהגיע ,ליצור מסע  דרך סיפור …. לסווג את המוצרים שלך למחלקות, ומקטעים…
תחילת המסע  של הלקוח שלך עם המוצרים הפופולריים ביותר שלך, ולאחר מכן להוביל אותו דרך מחלקות אחרות הקשורות לפריטים ישנים יותר
ולסיים את המסע ליד דלפק  המכירה :הקופה . הובלה שמובילה  באופן טבעי וזורם .
הובלה בא תוכל לגרות את העין של  הלקוח    לפרטים ולמה שתרצה שיקנה גם אם לא חשב על זה .

לחוות מוצרים באופן מלא

מגע-אפשר ללקוח שלך אינטרקציה ומגע עם המוצר ככל שיחוש אותו כך יוכל  להתחבר אליו יותר  ….
אולם תצוגה נועד לתת ללקוח את המגע והחיבור עם החומר  .
המוצר צריך להיות נגיש ללקוח .
הקל על הלקוחות כדי להחליט על רכישות ברחבי החנות.
מתן נייר ועפרונות כדי שיוכלו לרשום מספרי פריטים ללא צורך לשאת מוצרים ולהתהלך איתם בחנות  ,ומשם  איסוף  ע"י מספרם  הקטלוגי ממוכרי החנות   בקופה ….
דבר שנעשה לדוגמא באיקיאה וחוסך המון ללקוח  .ויוצר  מכירה נעימה ונוחה.

מיקסום מרחב המכירה…

מקסם את המרחב סביב קופת התשלום שלך, על ידי מילויה  עם פריטי  דחף
 "פריטי רכישה אימפולסיבים"  
מוצרים הכוללים מוצרים שהלקוח לא הגיע לחנות לרכוש , אך ייתכן שירצה  אותם  ויש לו צורך בהם …
מוצרי Upsell כוללים חבילות או שדרוגים שהלקוחות יכולים להוסיף לרכישה המקורית שלהם.
UPSell הוא בעצם חינוך הלקוח ….
באמצעות הצגת מידע דיגיטלי ותפריטים אינטרקטיבים   והצגת מוצרים   בזמן שהלקוח ממתינין  בקופה.

נקודות מוקד
כאשר  אתם מעצבים את האולם או החנות שלכם  ,עליכם קודם כל להגדיר את  התצוגה שלכם …
הגדרת התצוגה : יצירת מוקדים   או תצוגות המושכות  את העין של המבקרים.
אם יש לכם  אולם תצוגה גדול עם מחלקות מרובות, תשקלו להוסיף מוקד לכל קטע של האולם שלכם .
אם יש לכם  חנות קטנה או שטח אולם תצוגה קטן , תשקלו  להשתמש בתצוגה ראשית אחת עבור כל החדר.
מוקד:יכול להיות מורכב מהצגת מוצר או מסך דיגיטלי המשדר מידע מרתק על המוצרים שלכם …

חלון  הראווה 

חלון   הראווה  הינו  :הגדרת אולם  התצוגה שלך….
חשוב  מה הלקוחות רואים  מביפנים  אך חשוב מאד גם מה שרואים מבחוץ  וכאן ניכנס תפקיד חלון הראווה  …..
צריך לשים דגש על חלון הראווה  ולוודא שהוא  נראה  טוב ומושך  …
הן מן הפנים שלו והן מן  הבחוץ. על ידי הצגת  חלון יפה המדגיש את המוצרים הטובים ביותר שלכם ….
פיתוי  לקוחות לתוך החנות שלכם  על ידי  חלון שנותן להם להציץ אל מה הם ימצאו בפנים.

יצירת אווירה חמה

המוקד העיקרי של התצוגה שלך עשוי להיות מוצרים, אבל אתה לא יכול לשכוח את הלקוחות כי הם גם בחדר, לכן  חדר התצוגה צריך להיות  נוח , ומזמין.
תאורה דקורטיבית שתיתן  אווירה נעימה  , מוסיקה , ריח טוב  והפעלת כל החושים   על מנת ליצור  אווירה נוחה  רגועה  ונעימה ,מקום שארצה להישאר ולקנות בו.
אזורי ישיבה כדי לספק מקומות עבור הקונים וחבריהם לנוח בזמן שהם קונים .

 

 

 

 

עברית
דילוג לתוכן